czwartek, 14 lipca 2011

Limonkowy zawrót głowy

Jest elegancka. Pojemna i poręczna. Można nosić ją na pasku, albo w dłoni - jak kopertówkę pokaźnych rozmiarów.
Zapraszamy na premierę kolejnej torebki z linii Medium Bag: Kwiat paproci.
Torebka mieści format A4. Jest wykonana z czarnego lnu i skóry naturalnej w kolorze limonki. Ozdobiona jest haftem maszynowym i ręcznym. Zapięcie na zatrzask magnetyczny. Paseczek ze skóry naturalnej, dł. 130 cm., z możliwością odpięcia.
W środku torebka kryje mnóstwo detali, dopracowanych przez mamę_trojki z zegarmistrzowską precyzją.
Wykończona jest bawełnianą podszewką w krateczkę. Ma trójdzielną kieszonkę na telefon, notes i długopis. Dodatkowo w środku jest tez kieszonka zapinana na zamek, wykończona lamówką ze skórki naturalnej.
Sprzedana! :)

8 komentarzy:

  1. Cieszę się niezmiernie, że mi się udało - warto tu często zaglądać, bo a nuż coś pięknego się ustrzeli :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrycjo, ale miałaś farta! Mam bransoletki w kolorze limonki, które świetnie by się komponowały z tą torebką... za późno niestety :((( Czy na te polowania jest jakaś reguła, np. czwartek przed południem? Bo ja nie mam szczęścia w konkursach, a co dopiero w polowaniach. Marzę o miejscu w sieci, gdzie będzie można wejść, kliknąć i kupić doux doux... A tymczasem pozdrawiam i idę topić smutki w kompocie z porzeczki :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę sobie, że wyjątkowość doux-doux polega m.in. na tym, że stosunkowo niewiele osób może się pochwalić posiadaniem wyrobów tej marki. To są rękodzieła (jak już gdzieś pisałam - ARCYdzieła), wobec czego trudno się spodziewać produkcji masowej. Zresztą, mogłoby się wtedy zdarzyć, że doux-doux straciłby na atrakcyjności, bo przy "masówkach" często tak bywa, a tego byśmy nie chcieli :). Pozostaje nie przestawać próbować swojego szczęścia w polowaniach :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrycjo, Jasenno, nas wciąż i bez przerwy zaskakuje popularność Doux-Doux :)
    Trudno jest nam odmawiać zainteresowanym klientom niemniej jednak, ręce które kroją, szyją i fotografują nosidła są tylko dwie. Te same ręce muszą jeszcze (a może przede wszystkim) ogarnąć Trójkę. Ot, cała tajemnica ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj... bardzo, ale to bardzo podoba mi się ta torebka........

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochane Dziewczyny - dzisiaj dotarła do mnie torebka. Brak mi słów, by wyrazić swoje uznanie. Wykonana jest z tak niesamowitą precyzją, limonka jest tak piękna (zdjęcie zupełnie tego nie oddaje), szczegóły tak rewelacyjnie dopracowane - ech! Nawet pasek jest idealnej długości! :) Matko kochana... CUDO!!! DZIĘKUJĘ!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Floro :*
    Patrycjo, chcesz powiedzieć, że nasze zdjęcia są kiepskie? ;) Cieszymy się ogromnie, że jesteś zadowolona. Wzór jest mocno przemyślany, więc mamy nadzieję, że torebka będzie też funkcjonalna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hihi, wiecie dobrze, że jest wprost przeciwnie ;). Ale faktem jest, że przynajmniej na moim komputerze limonka wygląda mniej limonkowo niż w realu. Ucieszyłam się bardzo, gdy ją zobaczyłam za żywo, ponieważ jest jeszcze piękniejsza niż na zdjęciu, a takie niespodzianki to ja lubię :D. Oj, bardzo lubię :D.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)