środa, 29 czerwca 2011

Pojedziemy na łów... Wakacyjne candy!

Od pewnego czasu marzyła nam się biżuteria nawiązująca stylistyką do projektów Doux-Doux. Co było robić? Poprosiłyśmy magda_lenę żeby wyczarowała dla nas kolczyki. A, że magda_lena jest z zawodu tkaczem artystycznym, wybór materiału był z góry przesądzony ;) Padło na sznurek.
Przed wami cukiereczek do zgarnięcia, czyli zapowiadane wcześniej wakacyjne candy.
Kolczyki by magda_lena, model: Melange creme.
Dłubaniny było sporo, ciemna noc nastała magda_lenę zanim kolczyki przyjęły powyższą formę, ale chyba było warto. Jak myślicie?
Materiał: polski-swojski sznurek bawełniany i melanżowe koraliki przywiezione z Kanady. Eklektycznie prawda? Gwarantujemy, że kolczyki są jedyne w swoim rodzaju i drugich takich nie będzie :) A zatem wersja limitowana!
Jeśli Wam kolczyki podobają się tak samo jak nam, spróbujcie szczęścia :)
Oto zasady:
1. Zostaw pod tym wpisem komentarz (nie zapomnij o podaniu adresu mailowego, jeśli nie masz konta na blogerze).
2. Zalinkuj poniższy baner jeśli posiadasz stronę, bloga, etc.
3. Losowanie odbędzie się tuż po wakacjach, 4 września 2011 roku. Wyniki podamy dzień później.
Zapraszamy do zabawy :)

41 komentarzy:

  1. Pierwsza! :))) Urocze są i kobiece. I bardzo mi będą pasowały :))) Już nie mogę się doczekać losowania...

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne, śliczne, cudowne....


    Emilia /emi_2009@gazeta.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopisuję się i ja :). patty_k @ poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudo:) ja też ustawiam się w kolejce.
    pozdrawiam i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga: www.mojehafty.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. To i ja ustawiam się do polowanka i lecę zalinkować banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. anitasiuda@gmail.com2 lipca 2011 18:57

    CUDNE!!!
    Takie etniczne... idealne dla mnie ;)

    Kojarzą mi się z tańcem afrykańskim...

    OdpowiedzUsuń
  7. to i ja się zapiszę, lubię biżuterię:)Ewa

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne są!!! ustawiam się w kolejce i zapraszam do mnie:
    a-arachne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapisuję się.
    Zapraszam do mnie
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pie3rwsze co zrobiłam ,ajk zobaczyłam te koczyki??? Musiałam przez kilka minut po prostu się na nie napatrzeć, śliczne są!!! I niepowtarzalne!!! http://robotkowetoiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla takie usznej piękności to i mój e-mail tutaj zagości.
    pozdrawiam
    wara44@onet.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczne candy z checia sie zapisze
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolczyki są urocze, bardzo wakacyjne, oczywiście się zapisuję:)
    somenancy@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. są szalenie oryginalne i grzechem byłoby nie spróbować szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne! fajnie byłoby je mieć:)
    dmkokoszka MAŁPA gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne są! To będzie długa kolejka - tak przewiduje:)
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnych wiele, ale co tam i ja spróbuje swojego szczęścia. Zapraszam tez do mnie na Candy dudqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. zgłaszam się !
    loOovelyy@wp.pl
    Pozdrawiam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  19. na cuda zawsze jestem chętna

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłoszę się...
    lala19876@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Ach śliczne kolczyki, z chęcią sie zapisze:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ustawiam się w kolejce, świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Są bardzo ciekawe :) ramona52@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. przepiękne kolczyki,nietypowe:) więc zgłaszam się:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sliczne sa! Chetnie je przygarne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. takie kolczyki uwielbiam, i chętnie wezmę udział w zabawie może mi się poszczęści. Pozdrawiam. http//szydelkolandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. nietypowe, oryginalne... fajne... Zapisuję się oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudne są. Ustawiam się w kolejce do losowania. Info u siebie na blogu zaraz wrzucę

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam kolczyki, może uśmiechnie się do mnie szczęście
    pozdrawiam
    zuza33@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapisuje się i ja
    obserwuje jako agamlawa1
    mój mail agamlawa1@wp.pl
    bloga nie posiadam

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdążyłam chociaż na końcu się ustawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. z przyjemnością ustawiam się w kolejce :-)
    ww.rekodzieloartystyczne.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Kolczyki są cudne!
    Koniecznie się ustawiam ;)

    Pozdrawiam!
    m.j.r@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. ustawiam sie i ja :-) pozdrawiam!
    http://eesophie.blogspot.com
    zapraszam na swoje candy!

    OdpowiedzUsuń
  35. Spróbuję i ja.
    http://zakiecik.blogspot.com

    I wszystkim powodzenia. ^^

    OdpowiedzUsuń
  36. jakie śliczne! jestem zauroczona...
    http://urokicodziennosci.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne kolczyki skusiły mnie na udział w konkursie i nie ma się co dziwić oczywiście. Zapraszam także na moje Candy.

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne kolczyki :)...zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ha!Zdążyłam!Zapisuję się na te śliczności:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)