środa, 21 kwietnia 2010

(Nie)spełnione marzenie

Lubię róż w niemalże wszystkich odsłonach od pastelowych odcieni poczynając na wściekłch amarantach i fuksjach kończąc. Mam też w związku z powyższym niespełnione marzenie nosidłowo/chustowe.
Maruyama. Dla mnie absolutnie zjawiskowe połączenie malinowego, rozbielonego różu z kawowym brązem. Ptasie mleczko w czekoladziePoezja. Kiedy tylko trafiła się okazja, by kupić nowy kawłek tej chusty nie wahałam się ani przez moment. Taka namiastka szczęścia ;)
Dla mnie na nosidło w tym odcieniu jest już za późno... albo jeszcze za wcześnie :) Myśl o nowym chuściochu kiełkuje powoli...
Może jednak uda spełnić się marzenie kogoś innego, kto równie jak ja lubi różowy.
Nosidło będzie do upolowania...
1. kT LindSAy, 2. pdxbeanies, 3. Cecco CdC,
4. Doux-Doux, 5. Kaleidoscope Jewelry, 6. Tallpines,
7. driababe, 8. MyHandboundBooks, 9. Cara Schulte,
10. Globetrotter1975, 11. shazinova, 12. bensonkua.

Rêve (non)accompli 
J'aime le rose dans toutes ses couleurs, en commençant par les pastels jusqu'à l'amarante ou le fuchsia prononcé.  J'ai toujours rêvé d'une écharpe Maruyama qui est pour moi un phénomène de nuances avec cette couleur framboise magnifique qui tombe dans le rose blanc pour rejoindre le marron café. En polonais  ptasie mleczko. Vogelmilch en allemand. Pure poésie. Aujourd'hui ce rêve se réalise. Je suis tombée sur ce tissu divin, un soupçon de bonheur ;)  A ce point qu'il inspire à agrandir notre petite famille de trois...
Ce nouveau modèle Doux Doux sera disponible très bientôt...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :)