wtorek, 31 sierpnia 2010

Czekając na...

Za kilka dni będziemy wiedzieć już wszystko! Ściskajcie kciuki razem z nami, prosimy! Jeśli sprawy przybiorą pomyślny obrót otwieramy szampana i rozpoczynamy szycie na zwiększonych obrotach :) 
A tymczasem i Was potrzymamy trochę w napięciu ;) Ogłaszamy candy doux-doux!

Jeśli macie ochotę przygarnąć trochę tkanin wysypujących się z mamotrójkowej szafy zapraszamy do zabawy :)
Do wygrania pokaźny stosik, z którego można wyczarować prawdziwe cuda (zdj. obok).
Szmatki nie są przypadkowe. Można je dowolnie komponować. Większość a może i wszystkie były tak dobrane, aby do siebie pasowały, tworząc barwne kompozycje. Te na zdjęciach to nasza propozycja.Ciekawe jesteśmy jakie Wy macie pomysły i co z tych szmatek powstanie :)
 
Zasady takie jak zwykle :)
1) zostawcie komentarz pod tym postem - musimy Was jakoś "zlokalizować" w przypadku wygranej :)
2) a jeśli prowadzicie blog umieście na nim link do doux-doux.

Losowanie zwycięzcy i wyniki 7 września, a więc dokładnie w dniu kiedy i my poznamy ważny dla doux-doux werdykt... 

Sobie i Wam życzymy powodzenia :)
If you wish to take a chance on winning all the above presents - please leave a comment under this post and, if you have a blog, mention my giveaway there. The draw will take place in 1 week - 07.09.2010 r. Good luck! :)
Edit:
Ogłaszamy zakończenie zmagań o candy doux-doux.
Wyniki późnym popołudniem :)

86 komentarzy:

  1. ja chetna jestem na szmatki :D
    i za chwile zostawiam wpis na swoim blogu :)
    http://hand-i-made.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. i chętna na candy bom zakochana w waszych nosidłach

    bloga nie posiadam
    mmilenka@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. W kolejce po te wspaniałości nie staję, bo talentu u mnie za grosz. Ale kciuki trzymam z całych sił, żeby Wam się udało i żeby powstawało jak najwięcej nosidełek. To co tworzycie jest niepowtarzalne i unikatowe! Z całego serca: POWODZENIA! Mi.

    OdpowiedzUsuń
  4. cuda, cudeńka!
    chętnie się o nie wzbogacę :D

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kciuki zaciskam!
    i chętnie stane sobie, bloga nie mam jeszcze
    (blackness na o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  6. oby plany zwiększonego szycia się udały
    ja też stanę w konkursie

    OdpowiedzUsuń
  7. mniamuśne candy:)
    staję w szranki w miłym towarzystwie:)
    magda1980

    OdpowiedzUsuń
  8. towrzystwo doborowe, więc staję do konkursu z pewną taką niesmiałością :)
    i blog:
    http://igielnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Po szmatki ja zawsze chętnie ;) I trzymam kciuki za Wasze powodzenie !!!
    Wpis na blogu http://pogodzinach7.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  10. To jeszcze raz.
    Cuda tworzycie! A szmatki łakomy kąsek więc się ustawiam.
    Ilonsa
    (ilonsa@gazetowy.pl)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dobrze dowiedzieć się o Waszym istnieniu - właśnie przymierzam się do zainwestowania w mei-taja, a u Was takie cudeńka:D Szmatki oczywiście też chętnie przygarnę;-)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaju i to w zielenościach :D
    cudne .Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam mocno kciuki i w kolejce po szmatki się ustawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, koniecznie się dopisuję! I trzymam wszystkie możliwe kciuki!!! ;)
    www.bachud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. O!!!! ja będa rozdawać szmatki to ja chętnie :)))))

    OdpowiedzUsuń
  16. No to ja też się ustawię w kolejce :o)
    Zdjęcie z odnośnikiem już wrzucone na boczną szpaltę :o)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. No ja na tkaniny jestem łasa jak mało kto! :))) Zatem dopisuję się do tego grona i po cichutku licze na wygraną! :) I już informuję o candy na blogu! :)

    A ja szyję sobie TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  18. :)

    chętnie przygarnęłabym te piękne materiały (a pomysłów na ich wykorzystanie na pewno mi nie zabraknie)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też trzymam kciuki za Was.
    A szmatki to dajcie komuś,kto je pięknie wykorzysta ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja też się dopisuję do chętnych na candy :) i pozdrawiam zdolne koleżanki!!!

    mój blog- http://slingsearrings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. To ja też postanawiam mieć szczęście w losowaniu :)
    Pozdrawiam Was dziewczyny serdecznie.
    Candy już zalinkowane na www.tullimy.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Ooo! właśnie szukam ładnych materiałów na gałganki... :)
    ( little_beetle@o2.pl )

    OdpowiedzUsuń
  23. Z przyjemnością się ustawiam w kolejce i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. To trzymam kciuki z całych sił i życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  25. Staję w kolejce choć nie mam bloga, taka ze mnie sierota uboga :)
    goska0123@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. To ja też staję w kolejce :)
    moja strona: www.namiotle.widmo.biz

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzień Dobry

    Swój e-mail wpisuje bo stos materiałów
    na kilometr wyczuje.

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  28. Jejku, jak ja lubię takie piękne, estetyczne i praktyczne jednocześnie rzeczy. Te nosidła to dzieła sztuki. Zamówić chciałam, ale wiadomo... kolejka jak stąd do Paryża, a przechodzonego doux-doux nikt oddac nie chce ;P Trzymam kciuki za to, żeby sprawy przybrały pomyślny obrót i szycie ruszyło z dodatkowym impetem! Okularnica

    OdpowiedzUsuń
  29. o aj też z chęcią przygarnę i już na blogu zamieszczam :)
    http://paniolos.blogspot.com/

    a ile pomysłów już mam ohh...

    OdpowiedzUsuń
  30. od dawna zaglądam i Wam kibicuję...
    wreszcie się przełamuję, by napisać: jestem pod ogromnym wrażeniem pracy i serca wkładanej w Wasze nosidła... nieustająco podziwiam... i za każdym razem żałuję, że moi chłopcy mają noszenie już za sobą (a wtedy, gdy ich nosiłam nie miałam pojęcia, że istnieją takie "urządzenia".... nooo poza chustami Ludów Ziemi)...

    będę trzymać kciuki za Waszą Ważną Sprawę :D

    hmmm... tkaninki takie piękne! a pięknych materii nigdy dość... to i ja ustawiam się w kolejce... może się los uśmiechnie :))

    OdpowiedzUsuń
  31. O jejku tkaniny sa oblędne więc wpisuje się na listę bo takie materiały to wspaniała gratka a ileż sukieneczek dla króliczków możnaby było zrobić :))))

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapisuję się i ja :-)
    Jednocześnie zapraszam na "Pocieszajkę" u mnie na blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Do przygarnięcia takich szmatek, to chyba nikogo nie trzeba namawiać:) Mnie na pewno nie! Ustawiam się w kolejce i liczę na szczęście:)

    http://eda-z-szafirowego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Z nadzieją ustawiam się w kolejce i zapraszam także do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Za te szmatki, to ja bym dużo dała..... Piękne są.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też, ja też :) piękne tkaniny, dopiero zaczęłam swoją przygodę z szyciem i byłoby wspaniale tworzyć z takich tkanin :)

    gosze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Trafiłam wielkim przypadkiem a tu taka gratka - od jakiegoś już czasu zapoznaję się z teorią szycia patchworków, ochota jest coraz silniejsza - więc może i materiałki do mnie trafią :)) Zapisuję się a candy reklamuję u siebie z lewej strony bloga. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękne są te nosidełka! Jeśli będę miała dzieci, to na pewno takie sobie sprawię :) Wzory są śliczne, radosne, dziecięce, mimo że nie są wiecznie upstrzone misiami i innymi serduszkami :)
    Materiały są świetne, na pewno przydadzą się każdej szyjącej, zręcznej kobitce, mi również :) Ustawiam się w kolejce
    Pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    bizuterium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. To ja cichutko w kolejeczke staje!! Pozdrawiam i czekam na szczesliwy los!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja też się ustawiam! Liczę na szczęście (nie tylko w losowaniu) i tego samego Wam wszystkim życzę!

    OdpowiedzUsuń
  41. Och jakie cudne te szmatki! ustawiam się w kolejce! :D
    I czymam ciuki! :D

    OdpowiedzUsuń
  42. to ja tez grzecznie w kolejeczkę :)
    http://ovillowetoitamto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. tak ładnie poukładane te szmatki i takie kolorki, więc mus jest się zapisać:)
    Pozdrawiam, Agnieszka
    ...i kciuki trzymam wirtualne

    OdpowiedzUsuń
  44. Postoję w kolejce po takie cudeńka.Po szmatki stoje wszędzie:)
    http://roza-nanud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. taaak, to jest to!
    corsa42@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. tkaninki, taaak, ja tez stane :), pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. zdecydowanie zgłaszam się i ja! :o)
    pozdrawiam http://krasnalka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Chętnie się ustawię w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Hello!!! Super candy!!! http://moja-planetka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ale piękne te nosidełka:) Trzymam kciuki za powodzenie i ustawiam się w kolejce po piękne materiały!

    cranberry-crafts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. o rany ! co za cuda do wygrania!!!!
    chyba się załapie do kolejki

    OdpowiedzUsuń
  52. Jakie cudowności czekają na zwycięzcę. Co do werdyktu to będzie dla Was pomyślny. Do odważnych świat należy, a Wy takie jesteście:) Zyczę samych sukcesów:)))

    http://myszszeczkunia.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudne materiały, chętnie bym z nich coś wyczarowała :).

    OdpowiedzUsuń
  54. Kciuczę z całych sił , za każdym razem zachwycając sie nowościami.
    I tak cichaczem ustawię sie w kolejce:
    http://mamusza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Chętnie się zapiszę. Przepiękne materiały. I mam nadzieję, że ten 7-my będzie dla Was szczęśliwy, jak szczęśliwa siódemka.
    I dla mnie też :)
    Pzdr
    Michalina
    http://haftowaneprezenty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. jako maniaczka broszkowa zużywająca tony skrawków materiałów piszę się a i owszem :)

    http://kigabet.blogspot.com/2010/08/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  57. Wspaniałości...i ja chętnie ustawię się w kolejce:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Tyle materiałów... Ja bym chciała!

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  59. Trzymam kciuki!
    Przepiekne rzeczy tworzycie!
    Ustawiam sie w kolejce po slodkosci

    OdpowiedzUsuń
  60. Zgłaszam się po te cudowności :)
    Pozdrawiam,
    nojta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Ale słodkości :)...oczywiście zapisuję się.
    Pozdrawiam.

    http://finfanfon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Cudne są te szmatki, a że lubię szyć chętnie się po nie ustawię w kolejce :). Pozdrawiam.
    frasia62@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  63. I ja spróbuję szczęścia :)
    PS Świetny blog, przepiękne nosidła szyjecie!

    OdpowiedzUsuń
  64. Chyba się jeszcze nie zapisałam :) więc to czynię szybciutko
    Kinga883@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. wow! amazing candy!
    I eant to play with you....
    please enter my name...
    lapappilon@gmail.com
    lapappilon.blogspot.com
    Hugs
    eva from serbia

    OdpowiedzUsuń
  66. Fantastic candy! I've put your pic in my sidebar and linked to here. Thanks for the chance of winning.

    OdpowiedzUsuń
  67. Cudny i kolorowy blog! Dopiero teraz Was poznałam, ale z przyjemnością zapisuję się na tak śliczne materiałki, chociaż chętnych już wielu. Życzę powodzenia w planach i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  68. ustawiam się w kolejce i czekam na losowanie (:

    OdpowiedzUsuń
  69. Trzymam kciuki za werdykt :)

    OdpowiedzUsuń
  70. i ja się ustawiam w kolejce po szmatki!

    OdpowiedzUsuń
  71. ufff... jeszcze zdążyłam! ustawiam się w kolejce i liczę na szczęśliwą rękę osoby losującej:D
    Zaraz zrobie wpis u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Piękne są, to ja też- w ostatniej chwili, ale zawsze - się dopisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Оооо, поучаствую! Ткани-мечта! ССылка здесь http://ogachka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. какая вкусная конфетка!!!! очень хочу
    ссылка на боковой панельке http://nervozik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Wow rzutem na taśmę zdążyłam :)
    http://mmmordka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. ojc - ale mi się marzy ten zestaw - tylko za maszyne do szycia łapać

    OdpowiedzUsuń
  77. Тоже хочу такую конфетку. Ссылка на правой панельке. Присоединяйтесь моей конфетке. http://lana-poljana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. I ja się chętnie zapiszę, choć szczęka mi opadła na widok CUKIERASÓW!!!!:):):)

    OdpowiedzUsuń
  79. No po prostu oniemiałam! Toż to słodkości przesłodkie. Ja też, ja też się ustawiam :)
    Bo a nuż...

    http://mialkotek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Jesień się zbliża. Czekam trochę na nią... może wtedy znajde czas na szycie. A gdybym tylko miała takie matriały, to czas musiałby się znaleźć!! Już stoje w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  81. cudne candy:)chyba jestem ostatnia w tej słodkiej kolejce:))

    http://colorina-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Losowania jeszcze nie było więc może zdążyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Może jeszcze zdążę ustawić się w kolejce. Nie piszę do której godziny można się wpisywać.
    Cukiereczki palce lizać :) :) :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  84. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)