czwartek, 20 lutego 2014

Chustowe zbieractwo ;)

Ech... Wydawało mi się, że mnie nie pochłonie. Chusta miała być jedna, porządna, ładna, dobrze dociągnięta i tyle. Kawałek szmaty :) Wczoraj porządkowałam przewalające się tu i ówdzie szmatki i okazało się, że stosik mi się niezły uzbierał zarówno chust jak i nosideł, a na zdjęciu brakuje jeszcze trzech... Tym razem przysłowie szewskie mnie nie dotyczy :D Czas się jednak ogarnąć - nie potrzebuję tylu sprzętów.
 Na początek mogę oddać w dobre ręce dwa nosidła klamrowe. 
Pierwsze uszyte z chusty Girasol Rasta, z czerwonymi pasami i soczyście zieloną podszewką.
Projekt i wykonanie: mama_czterech.
Rozmiar: L
Tkaniny: chusta Girasol Rasta, bawełna.
Szwy główne w kolorze pomarańczowym. Nici Epic.
Klamry NEXUS w trzech rozmiarach.
Drugie debiutowało w poprzednim wpisie :)
Projekt i wykonanie: mama_czterech.
Rozmiar: L
Tkaniny: chusta Girasol Nadmorski Tatarak, sztruks, bawełna.
Szwy główne w kolorze pomarańczowym. Nici Epic.
Klamry NEXUS w trzech rozmiarach.
W sprawie szczegółów zapraszam do korespondencji: 
doux-doux(at)doux-doux.pl

Pozdrawiam serdecznie -

mama_czterech

Edit: korzystając z obecności męża w domu, dorobiliśmy się z młodym zdjęć w nosidle ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :)